Thursday, May 24, 2012

Hos baru 'Melodi' ..



Akhirnya, seperti yang digembar-gemburkan dan menjadi teki-teki sejak lebih sebulan lalu, pihak pengurusan program 'Melodi' mengeluarkan kenyataan akhbar yang menyatakan bahawa bermula Jun ini, program tersebut akan dikendalikan oleh seorang pengacara baru iaitu Awal Ashaari. Awal akan mengacarakan Melodi bersama hos lama mereka, Zizan Razak.

Hal tersebut berlaku selepas Dira yang membuat keputusan untuk mengundur diri.

Pemilihan Awal sekali gus menamatkan spekulasi tentang siapa hos yang akan mengisi posisi hos wanita Melodi sebelum ini, Dira Abu Zahar. Khidmat Dira sebagai hos program tersebut 'tergantung' selepas dia didakwa terbabit dalam satu pergaduhan di sebuah kelab malam terkenal di ibu kota sekitar bulan April lalu. Sejak Dira tidak muncul mengacara program tersebut, Awal dilihat telah mula menggantikan kekosongan tersebut.

Melalui kenyataan rasmi tersebut, penerbit 'Melodi', Azman Abd Gafar menjelaskan: “Selepas perbincangan dalaman dan berdasarkan sesi pemilihan calon pengantara yang telah dilakukan beberapa bulan sebelum ini, pertukaran muka hadapan Melodi adalah satu langkah strategik dan wajar dilakukan. Kami yakin bakat dan potensi yang ada pada Zizan dan Awal kerana mereka mampu mengendalikan rancangan dengan keunikan dan stail tersendiri dalam meredakan suasana setelah paparan panas dan sensasi dihidangkan. 


berita penuh -- http://my.entertainment.yahoo.com/news/awal-ashaari-hos-baru--melodi-.html

No comments:

Post a Comment