Thursday, March 18, 2010

Lawak IDEAS

Lawak 4

Tunang Farid , Siti , menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru.. Sebelum tu awak
mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak , Nanti awak
pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk.... ...... Benci .........

Lawak 5
3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti. Katanya , 'Tak Muat Dah Tok , Kami dah bertiga !!!

Lawak 6


Ada 3
sekawan bernama Gaduh , Gila & Bendul. Ditakdirkan Gaduh hilang.
Bendul pun membuat laporan polis.
Bendul : Encik , I nak cari Gaduh.
Polis : Isk.. apa?? U ni Gila ke ?
Bendul : Uik mana Encik tahu kawan I Gila ?
Polis : Adoi. apa la si Bendul ni nak ?
Bendul : I mmg Bendul. Tapi saya nak cari Gaduh !
Polis : .@%

Lawak 7

Dalam kebun ada bermacam buah , tiba2 kebun tu terbakar; semua buah2an
musnah kecuali 2 buah je yang terselamat.. buah ape ek?
1. buah cempedak = diluar pagar
2. buah keranji = didalam perahu , dah dibawa belayar... jgn marah
haaaa....


Tregedi di bulan Puasa

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah
bangunan.Sampai jer di tingkat 70 , seorang lelaki Inggeris berjaya
menyambutnya.

Wanita : Terima kasih , anda telah menolong saya...

Lelaki Inggeris : Sama2 , tapi anda harus membalas budi...

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku....

Wanita : Tak guna , kau ingat aku pelacur?! Tidak!!

Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu...

Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.
Di tingkat 50 , seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih , anda telah menolong saya...

Lelaki Perancis : Sama2 , tapi anda harus membalas budi....

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Perancis : Tidur dengan aku....

Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!

Lelaki Perancis : Kalau begitu , tak guna aku selamatkan kamu...

Lelaki erancis itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50 , 40.. dan 30 , tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap
wanita itu. Wanita itu mula ketakutan dan berharap , jika ada orang yang
menyelamatkannya , dia tidak lagi kisah jika terpaksa

tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20 , seorang lelaki Arab
berjaya menyambut wanita itu.

Belum sempat lelaki Arab itu bersuara , wanita itu terlebih dahulu
berkata-kata. ..

Wanita : Terima kasih , anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa ,
saya akan tidur dengan anda.

Lelaki Arab : Astaghfirullah. .
(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)

4 comments:

  1. haha.. i like the last one lol =P

    ReplyDelete
  2. btul..yg last tu je yg best..yg lain dh biase dgr..

    ReplyDelete
  3. yeah...yg last 2 buat ak tergelak pg ni...hehehe

    ReplyDelete