Monday, April 5, 2010

Contest buat header untuk Kaizen Shinobi..

Salam semua..Terima kasih kepada semua yang sudi membaca entry WaveX ni..Tujuan entry ni ditulis adalah untuk menyahut contest yang dikelola oleh seorang blogger sabah yg dikenali sbgai Kaizen Shinobi..(huhu panjang pulak intro aku)

MySpace
Mesti korang nak tau sape Kaizen ni kan..ha ni dia..hero sabah mai..
Secara ringkasnya dapat disimpulkan bahawa WaveX telah menyertai contest yg dianjurkan oleh saudara Kaizen walaupun diri ni x pandai pun buat header..(TQ kepada photoshop yang banyak membantu)..



WaveX juga nak mengucapkan Selamat Hari Lahir (5 April...huhu kebetulan plak) kepada saudara Kaizen..Semoga hidup sentiasa diredhai dan dirahmati oleh Allah..Semoga panjang umur dan murah rezeki..

Dan ucapan ribuan terima kasih kepada saudara Kaizen kerana telah menyalurkan maklumat mengenai Performance Metrics..(terima kasih bro..dgn bantuan bro, sye pun buat contest gak..jom ar join..huhu promote plak..)

MySpace
Contest ni terbuka kepada semua rakyat Malaysia..(kalau org thailand x pasti, sila tanya penganjur..hehe..)
Jom join jom..hadiah agak menarik..(..perfume one drop..perghh kalau la aku dpt boleh bg kat awek..hehe..)--ni la 2 org awek WaveX yang cute tu..hahaha
MySpaceMySpace

Ni bukti kukuh dari penganjur.. 


Panjang sangat kalau nak mengulas satu persatu..Untuk maklumat lanjut sila ke blog Kaizen..


Sekarang terimalah header yg x seberape yg dibuat oleh WaveX dgn bantuan Mr.Photoshop..(huhu..ok x?? sory ar x pandai nak buat cantik2..)..gambar ni hadiah birthday dari WaveX..hehe




Fuh selesai sudah satu entry yang x seberape ni..Kalau ada silap dan salah WaveX ingin menyusun
 10 jari memohan seribu kemaafan..

Sekian dari WaveX Rider-------MySpace

2 comments:

  1. hoho style2...

    cun2..

    smua syarat2 dipenuhi,

    so sekarang ni,

    masa untuk naikkan referal..

    hoho

    ReplyDelete