Thursday, November 25, 2010

Movie : Sinopsis Rapunzel : A Tangled Tale..Thanks to ChurpChurp..

Selamat Malam semua..waveX baru balik dari cineplex e@Curve kat Damansara..Tengok kartun baru..Rapunzel : A Tangled Tale..Terima Kasih kepada ChurpChurp atas jemputan ke premier screening tu..

 

Sebuah kisah percintaan yang menarik dan sangat lawak..diserikan pula dengan seekor Charmeleon dan seekor Kuda..Rasanya sesuai untuk anak2 kecil tapi kena dibawah jagaan ibu bapa..

 

rapunzelposter_img

 

Apa pun sekali lagi terima kasih kepada ChurpChurp, lepas ni invite waveX lagi..=)..Esok 25/11 movie ini akan mula disiarkan di pawagam-pawagam terpilih..Tunggu apa lagi..Serbu je..Cerita yang menarik..

 

p/s – Lupa pulak, terima kasih sekali lagi (3x) kepada ChurpChurp sebab bagi badge yang cantik dan comel kat waveX..

 

100_0141100_0142

14 comments:

  1. xtgk ag..dgr2 owg dk kecoh je..hehe

    ReplyDelete
  2. walaweii..ingt kn mau belanja suria!!

    ReplyDelete
  3. wahhh!! cantu akak nak bwk anak pompwan akak la.. :P

    ReplyDelete
  4. Wow.. 1st time tgk iklan ni, mmg mnt la!! mmg da psg niat nk g tgk.. kih3..

    ReplyDelete
  5. weee...cter 3D siot ! i like animation ~

    ReplyDelete
  6. Cter ni mmg nmpk cm best...
    tp, samer ker dgn repunzel dongegn2 dulu?
    huhuhhu

    ReplyDelete