Tuesday, November 9, 2010

Asian Games Football Result 8/11/2010..(China vs Japan)..


RESULT..

          China U23        0  vs  3       Japan U23          
                                                                        Yamazaki            (min 11)
                                                                         Nagai                 (min 59)
                                                                        Suzuki               (min 65)



              Iran U23        4  vs  1    Turkmenistan U23  
Iran goal by Seyed (min 27,62)  Ansari Fard (min 85) and Daghagheleh (min 90)...Turkmenistan goal by Hangel Diyez (min 50) and one red card Mingazov (Red m88)..

 Palestin U23       0  vs  0      Jordan U23       
                  (Red  m86)                   Abed   

1 comment:

  1. Hi thee mates, its wonnderful piece οf wwriting concerninhg educationand completely
    explained, ҟeep it սp all the time.

    my blog post hungry shark evo hack

    ReplyDelete