Tuesday, November 23, 2010

Lawak : Wanita dan Lelaki Tua..

Seorang wanita sedang berjalan menuju kearah seorang lelaki tua yang sedang berehat di serambi rumahnya. Setelah tiba, wanita itu berkata, " Saya tengok encik ni ceria aje. Apa rahsia yang menyebabkan encik panjang umur dan sentiasa ceria?"

 

rokok


"Takde rahsia apa pun. Cuma saya merokok 3 kotak besar sehari, minum arak, makan makanan berlemak, makanan segera dan tak pernah sekalipun bersenam", kata lelaki itu.


"Wah! Hebatnya encik", kata wanita itu. "Berapa usia encik sekarang?


"Dua puluh empat."

13 comments:

  1. haha..paham2...giler lelaki tu pasan...padahal pompuan tu nk perli dia..hak2..

    ReplyDelete
  2. hahah..org tua ke kalo 24thn..hoho

    ReplyDelete
  3. best nyer....citer nie....perli sama2 perli.

    ReplyDelete
  4. ko giler aper umo 24 dah macam umo atok aku..pergh!

    ReplyDelete
  5. myb muka dia nmpak berusia dr umo ..kot :P
    ntah hahaa..

    ReplyDelete
  6. jgn amalkan apa yang laki tu
    ckp.huhu...

    ReplyDelete
  7. haha die ceria sebab umur die 24 tapi masalahnye muka die umor da macam 42 la gamaknye

    ReplyDelete
  8. ahahaha,,funny yet interesting nak tau!thumbs up!

    ReplyDelete
  9. dia tak tahu yang orang lihat dia dah tua.

    sakit memang datang dari Allah tapi cara pemakanan kita banyak menyumbang ke arah itu.

    kak ct pun kena waspada gak skang ni sbb dah line2 veteren.

    ReplyDelete
  10. nak mnunjukkan dy sena nye mude lgi tp dah wat sumer mende2 yg xsihat tu nmpk la tue..walhal usie mude lgi...hehe..

    ReplyDelete