Thursday, January 6, 2011

Blog Review 4 : Izwan Ikhmal @ http://atokkau.blogspot.com/

Assalamualaikum semua..Semoga sentiasa di bawah rahmat-Nya..Pagi ni waveX nak teruskan sesi review yang ke-4..Blog terpilih kali ni ialah http://atokkau.blogspot.com/ yang dikelola oleh Izwan Ikhmal..Sebelum kita nak menjelajah blog ni, mari kita kenal dulu siapa tuan blog..

Izwan Ikhmal berasal dari Rembau Negeri Sembilan..Meminati muzik-muzik rock, suke tengok wayang..Tak banyak maklumat yang wave ade tentang brader rock ni..hehe..Blog beliau ringkas dan tersusun kemas..Bertemakan kaler coklat bertatahkan lagu rock (autoplay)..Jangan terkojut pulak bila masuk blog dia..


PR 0/10 alexa ranking 9,151,121 dan load time untuk blog 5.5 saat..Laju dohhh..Dari segi ranking rasanya lepas ni blog izwan akan melonjak naik..Nak tau kenapa?? Jom terjah blog dia..Dari segi kandungan blog, entry-entry yang ditulis adalah bervariasi..Macam-macam ada..

Jumlah follower setakat ni 95 orang..Mungkin izwan kurang BW kot..Jumlah pengunjung dah cecah 3k.. Entry first ditulis pada September 2009..Cuma Izwan kurang aktif time tu..Kedudukan iklan Nuffnang dah cantik cuma iklan LR tu tak boleh la letak kat bawah sekali..Confirm tak ramai yang tengok..

Apa pun bro Izwan ni kira terbaik jugak daripada blogger-blogger lain..Wave minta maaf kalau ada komen atau cadangan yang tak menyenangkan..

MAJULAH BLOGGING UNTUK NEGARA!!

11 comments: