Monday, January 3, 2011

Follower ke-777..

Assalamualaikum semua, setelah lama berblogging hari ni follower blog waveX dah mencecah 777 orang..Cantik no ni..waveX memang suka nombor 7..Bukti follower 777..

Siapakah insan bertuah 777 ni..Beliau merupakan Rose Johari, berasal dari Sabah..Sebagai follower bertuah waveX nak promote blog Rose ni kat korang..Jom terjah..

Ni ada sedikit kata2 Rose tentang blog dia.. "Aku Rose. Nak Kongsi apa-apa Cita Best kat Korang Semua. xpecially ttg agama, Hiburan, Pendidikan, Pengalaman, dan semua hal yang bukan sensetif isu punya...hahaha"..

Jom kita kenal mengenali antara blogger.. -----> http://macam2ceritaku.blogspot.com/

13 comments:

  1. lah..ingatkan nana yang bertuah tuh.. hihi ;p

    ReplyDelete
  2. wah, tak sangka pula boleh jadi follower bertuah waveX...hehe...Nway, Thxx ;D

    ReplyDelete
  3. tahniah... dh byk tu.. lpas ni tggu 888.. no bertuah tu...

    ReplyDelete
  4. lepas ni 7777 la plak..hahaha..memang x dak harapan rasanya..

    ReplyDelete
  5. bestnya dapt pengiklanan free!tahniah

    ReplyDelete
  6. 777.. the lucky 7.. no yang sngt lawa.. ! lepas ni buat untuk 888 plak.. haha

    ReplyDelete