Friday, January 7, 2011

Blog Review 5 : fa-in @ http://cahayafarihin.blogspot.com/

Assalamualaikum semua..Semoga iman kita sentiasa subur disisi Allah..Hari ni waveX nak review blog saudari fa-in, yang berasal dari Klang Selangor..Sedang menuntut di UIA..Her favourite quotes..

Life is a Test...
Islam is The Best...
Prayer is Must...

Akhirat is for Rest...
The World is only Dust if Quran in Chest,
...nothing needs next...
Obey ALLAH first,
Success will be Next!!!


MasyaAllah indahnya Islam kan..Blog fa-in yang diberi nama ash'uru bilfarah yang bermaksud "saya berasa gembira"..Betulkan wave kalau salah ye.. Sebuah blog yang simple tapi penuh bermakna..Ye ke??Jom la terjah..


Blog fa-in banyak mengisarkan kehidupannya di UIA dan banyak artikel-artikel menarik..Mungkin dikarang sendiri oleh tuan blog..(kena tanya tuan tanah sendiri la ye)..



Setakat ni alexa ranking 2,596 415..Peningkatan yang baik dari sehari ke sehari..Total loading time 7.1 saat..Kira ok la kan..7 saat je..Setakat ni jumlah follower 177 orang..Pelawat kebanyakan berumur dari 18-24 dan ramai dari kalangan wanita..

Dari segi penggunaan widget adalah stabil..hehe..Macam ekonomi pulak..Cuma penggunaan widget widgeo yang akan sedikit menyusahkan pelawat..Tahu kan kenape?? Iklan nuffnang yang ade iklan LB je..Em, mungkin fa-in ni berblog just untuk kongsi citer je..Nasihat dari waveX kalau nak BE pasang je ketiga-tiga iklan Nuffnang..Tak rugi pun..

Widget blog list pun ade..Widget blog list ni membantu jugak dalam menaikkan ranking alexa korang..Apa pun teruskan berblogging..InsyaAllah..dan rajin-rajinlah blogwalking..

Sekian review ringkas dari waveX..

15 comments:

  1. wah..bgus bt review utk peningkatan belOg.. ape kata wavex review blog plak. tambah pahala u~ :) boleh yer wavex..harapan menggunung ni.haha

    ReplyDelete
  2. maaf ye..sye buat review untuk yang menyertai segmen blog review je..segmen tu dh ditutup..nanti2 sye buat lg ye..hehe..

    ReplyDelete
  3. TQ bro! yea "i'm happy"
    blog biasa2 je,info yg ada pun x sehebat mana.
    ttg widget widgeo tu bru je tau knp,ok better remove.
    yg nuff tu jap lg la set up dia..
    ok,tq ya~
    p/s: bdk baru blajo ni :D

    ReplyDelete
  4. wavex : NAK JUGAKKKK AWK REVIEW BLOG KIA.boleh tak ? hehe ;)

    ReplyDelete
  5. memang rajin die buat review..
    hehe

    ReplyDelete
  6. salam sahabat
    blog reviewnya semakin kueran maaf telat

    ReplyDelete
  7. cafing
    lam kenal mas hehehe
    support aja semoga blog review ini menjadi lebih eksis yach

    ReplyDelete
  8. Bagi akak setiap blog ini,mempunyai keunikkannya tersendiri.

    ReplyDelete