Saturday, January 29, 2011

Segmen Hujung Minggu Bersama BEN ASHAARI..

Angin bertiup sepoi-sepoi bahasa..Kelibat seorang jejaka kelihatan dari tadi..Seperti biasa, orang itu akan melangkah pergi ke sebuah bilik kecil yang direka khas olehnya..Kedengaran bunyi burung berkicau seperti menyambut kedatangan insan itu..

Wajahnya yang tampak sedikit kusut kerana baru bangun tidur tidak mematahkan semangatnya untuk melangkah ke tempat itu..Namun di dalam hatinya masih ada perkara yang perlu dilakukan..Di tangannya sebuah gadget kecil yang berwarna biru putih dipegang rapi..Mungkin risau disambar sang helang yang dari tadi berlegar-legar di ruang udara..

Setibanya di bilik kecil itu, jejaka ini sepeti biasa mahu memulakan aktivti hariannya..Namun, fikirannya masih tidak tenang..Dia terduduk sebentar..Niatnya untuk bersenam di gymnasium itu terbatal..Ada sesuatu dalam fikirannya..Kali ini dia tersandar kebingunggan..Dia merenung jauh dan terus membuka gadget kecil biru tadi..

macam ni la rupa dia..hehe
Tiba-tiba " Arghhhhh..Aku nak buat segmen apa lagi ni.." keluh Ben Ashaari..

p/s - hehe..saja je berkarya pagi-pagi bro..jangan marah ek..Apa pun memang style la gaya tu..Jom join segmen ni..Klik SINI..

6 comments: