Wednesday, January 5, 2011

Blog Review 3 : LyNn'Azlina @ http://strawberry-lynn.blogspot.com/

Assalamualaikum semua..Em, mesti semua dah bosan kan..Asyik blog review je..hehe..Tak kisah ar..Bosan pun nak review jugak..Tapi yang ni konfirm tak bosan..Ye la..Meriah betul blog ni..Buah strawbery pun ada..Sedap kalau di makan..Blog Lynn ni sangat cantik dan berseri-seri..Bertemakan strawbery bersalut kaler pink..Memang GEMPAK..Sapa-sapa yang nak tiru template dia boleh la mintak kat tuan tanah..

Blog Lynn ni menarik dan attractive..Macam-macam ada..Jom kita tengok sikit preview blog dia..


Korang cakap je nak strawbery berapa kilo..Berbakul-bakul Cik Lynn ni boleh bagi..Tak banyak yang waveX boleh komen pasal blog ni..Rasanya blog ni dah dihujani dengan BE yang banyak..Jadi, kekalkan prestasi, cari pembaca tetap..hehe..

Blog Lynn ni banyak berkisar tentang blogger dan peribadi..Tapi, macam-macam ada..Tak tumpu pada satu topik saja..Cik Lynn suka join contest, sebab tu blog Cik Lynn famous..Korang kena la berguru dengan Cik Lynn ni..Dari segi ranking nampaknya sangat-sangatlah tip top..ranking alexa setakat ni 405, 957..Kira otai la ni..Walaupun PR 0/10 tapi blog ni tetap ramai pemgunjung..

Follower blog Lynn setakat ni 828..Em, memang tak dapat dinafikan lagi..Blog Lynn sangat istimewa..Mungkin kesedapan strawbery yang dijual..Dari segi kedudukan iklan nuffnang, memang Cik Lynn seorang yang bijak beriklan..Kedudukan iklan SS yang terapung memudahkn BE membiak kat blog tu..Cuma kedudukan LB dan LR boleh di adjust sikit supaya lebih strategik dan memudahkan orang lain tengok dan klik..

Penggunaan widget yang banyak maybe dapat memberatkan blog..Tapi tak kisah pun..Kecantikan blog pun penting jugak untuk pengunjung selalu datang..Tak banyak yang dapat waveX komen servis..Rasanya blog ni dah cukup ideal untuk jadi idola pada blog-blog lain..Selamat berblogging..InsyaAllah kita jadikan blog kita sebagai satu wadah untuk kita lebih dekat dengan Allah..

Sekian..TQ

7 comments:

  1. keep it up

    suka bace entry kamoo


    p/s : jom join sini

    http://officialaenlicious.blogspot.com/2010/12/contest-fesyen-untuk-semua.html

    jgn lupa tolong tinggalkan komen kt contest i join tu taw

    thanks ya

    :)

    ReplyDelete
  2. review dan review lagi... usaha yg murni

    ReplyDelete
  3. review blog aku plak. aku dah la x reti bab2 nuffnang ni. BE ke, pay per click ke, hapa ke, mana aku reti. nak letak iklan terapung ke tenggelam ke, mana aku reti

    aku reti tulis blog je. hahaha

    aku nak tau gak komen drpd org yg lebih lama drpd aku dlm dunia blogging ni

    SoutulMujahid | Suara Kebangkitan Kian Bergema

    ReplyDelete
  4. lepasni boleh la review kia pulak hehe ;) naisss

    ReplyDelete
  5. mleleh air liur msuk blog lynn..strwberry die byk.hehehe =P
    psni lehla review blog eyka lak.lalalaaaa~ ^^

    ReplyDelete
  6. tq pada team wavex yang sudi kasi servis tiptop pd blog Lin yer..akceli pasal iklan tu rasanya sbb penggunaan browser kot.ada tulisan yg tak dapat dibaca...kalo saya tengok dari laptop saya ok jer...saya pun xtau nak adjust caner coz ada jugak feedback yang kata tak nampak nak baca apa saya tulis!anyway..thanks a lot mereview blog saya yang tidak seberapa tu..ranking alexa jauh sangat lagi tu...nanti saya nak buat post khas tuk team wavex ni yer...
    mood sangat suka hati arini sebab dah kena review...
    nak strawberi dtg jer tadah nagn mouse kat header saya tu yer...hehe

    ReplyDelete