Saturday, December 4, 2010

Review Blog Bulan November 2010..

Assalamualaikum dan selamat tengah hari..Apa khabar iman korang semua??? Hari ini waveX nak mereview blog wavewsa.blogspot.com (..blog waveX la..hikhik..)..Blog yang telah berumur tapi kurang aktif..

Jumlah entry untuk bulan November 2010 adalah 71..Antara entry-entry popular yang mendapat hit lebih daripada 2000 PV ialah Keputusan Malaysia Vs Kyrgyzstan U23..(Sukan Asia 2010),   Banjir di Kedah..(Jitra)..    Jadual Perlawanan Bola Sepak Malaysia di Sukan Asia GUANGZHOU China 2010..

Jumlah PV dan UV yang agak tinggi berbanding dengan bulan lepas.. Jumlah PV berjumlah 32,199 view..Untuk rumusan penuh sila lihat gambar di bawah..



Jumlah visitor hanya 16,891..Nampaknya masih beginner lagi..Kena banyak belajar dengan otai2 lain ni..Keadaan trafik blog yang kurang stabil..Kadang2 sehari boleh cecah 2000 visitor..Kalau malas blogwalking dan malas update, trafik dalam 300-400 je..


Jumlah visitor banyak disumbangkan oleh En. Google..Hanya 3000 dari link..10,294 dari encik Google..Dan semestinya ramai dari Malaysia..(anak jati Melayu ni)..





Tujuan review ini diadakan bukan untuk show off, tapi sebagai koleksi dan untuk menunjukkan betapa hampehnya blog ini..Mana boleh nak lawan BEN ASHAARI, RED MUMMY, DARKBATMAN..


Apa pun terima kasih kerana sudi membaca..Komen anda sangat berharga..TQ..
Untuk maklumat dan review blog bulan Oktober 2010 -- klik sini ..

7 comments:

  1. pkai plugin ape utk view visitor macam nie yerk..

    ReplyDelete
  2. wowooww terrrpegun tengok! :)

    alaa ok ape?

    blog kita takde hebat mcm blog kamu ni taw.. >.<

    ReplyDelete
  3. okila tu...nti sama level la ngn mereka..hehe..gud luck:)

    ReplyDelete
  4. good what...
    nti2 lagi ramai..dunt worry

    ReplyDelete
  5. hebat taw! :) ezma xtau nk wat cene...

    ReplyDelete
  6. hebat dah tuuuu...
    hihihii bro tumpang tanya....
    nak view mcm dlm picture di atas guna apa ek...???

    ReplyDelete