Monday, January 3, 2011

Review Blog Bulan Disember 2010..

Assalamualaikum..Hari ni waveX nak review serba ringkas blog waveX yang tak best ni..Prestasi blog untuk bulan 12/2010 nampaknya sedikit merudum dari bulan sebelumnya..Apa pun keadaan trafik masih stabil..hehe..waveX teringin jugak nak pasang iklan macam blog lain, tapi layak ke?? Nuffnang je la yang layak pun..

Jumlah entry untuk Bulan Disember 2010 adalah 51 entry..Setiap entry mendapat unik view yang seimbang..Cuma beberapa entry lebih hangat antaranya..
Keputusan Final Piala AFF Suzuki 2010 : Malaysia Bakal Lakar Sejarah dan Blog Review oleh WaveX Rider @ WaveX Team..

Jumlah page view dan unik view bulan ni berkurang dari bulan lepas..


PV - 15, 068 dan UV - 9259 .. Jumlah purata pengunjung yang singgah blog waveX hanya 3 minit je..huhu..

Bulan ni waveX nak dedahkan keyword tertinggi yang orang search..banyak yang search guna google..Antara keywordnya ialah wanita solehah, jersey baru, Maher Zain dan banyak lagi..

Antara sumber pengunjung yang datang ke blog waveX adalah dari link (banyak dari BW dan blog list blogger lain) , en. google dan direct yang bermaksud ada orang yang bookmark blog waveX..Terima kasih kepada pembaca-pembaca yang sering berkunjung ke blog waveX..Tak banyak yang waveX nak kongsi untuk review bulan Disember ni..Pesanan akhir, rajin-rajinlah blogwalking..hehe..

Review Blog Bulan November 2010
Review Blog Bulan Oktober 2010

12 comments: